کسب و کارهای فروشگاهی
راهکار جامع و یکپارچه
فرایند فروش با ارائه محصول به مشتری از طریق فروشگاه کامل می شود. تا چند سال قبل فروشگاه به معنی محل فیزیکی عرضه محصول به مشتری بود اما با توسعه فناوری و ظهور روش های کسب و کار جدید مفهوم فروشگاه در سال های اخیر متحول شده و با مفهومی گسترده تر از یک محل فیزیکی برای قرار دادن محصول می باشد. سازمان ها می توانند از امکانات ایجاد شده در فضای مجازی جهت ارائه محصول خود به مشتری استفاده نمایند و فروش را بصورت غیرحضوری انجام دهند. فروشگاه های غیر حضوری و آنلاین مرزهای فروش را توسعه داده و منافع بسیاری از جمله جذب مشتریان و فروش بیشتر را برای سازمانها ایجاد نمودند.
هر کسب و کار برای مدیریت فروش بصورت متمرکز و جلوگیری از از دست رفتن مشتری نیازمند روشهای علمی در اداره فرایند فروش خود میباشد. تعریف انبارهای محصول و دستهبند محصولات در گروههای مشخص، ایجاد یک سیستم حسابداری برای ثبت قیمت و درآمد و هزینههای محصول، سیاست کنترل موجودی برای جلوگیری از کمبود و از دست رفتن مشتری و داشتن یک گروهبندی برای فروشندگان و مشتریان از جمله نیازهای کسب و کارها برای فروش موفق میباشد.
مدیریت فروشگاهها بصورت سنتی و بدون استفاده از ابزارهای هوشمند منسوخ شده و سبب ایجاد ناهماهنگی در داخل سازمان، افزایش هزینهها و در نتیجه سود کمتر میگردد. هر کسبوکار در یک مرحله از دوره عمر خود نیاز به متمرکزسازی را درک خواهد کرد و به سراغ ابزارهای جدید خواهد رفت. ابزارهایی که فرایند فروش را بطور کامل پوشش داده و فروش را سیستماتیک می کنند به کمک سازمان ها آمدهاند تا وضعیت فروش را بهبود بدهند. نرم افزارها ابزارهایی هستند که برای مدیریت حوزههای مختلف از جمله فروش به کمک انسانها آمدهاند تا به ارتباطات و فعالیتها نظم داده، در زمان صرفه جویی ایجاد نموده و در مجموع سبب بهبود سطح زندگی گردند.
در این میان شرکت های نرم افزاری در حوزه فروش راهکارهای مختلف را برحسب نیاز کسب و کارها ایجاد و به بازار ارائه نمودهاند.
نیازها و چالشهای کسبوکارهای فروشگاهی
ارتباط مستقیم صندوق فروش با انبار
تسریع فرایند فروش از صدور فاکتور تا تحویل محصول
جمع آوری و مدیریت تراکنش های مالی
امکان مدیریت ارتباط با مشتریان
ایجاد وفاداری و رضایتمندی در مشتری
اطلاع از میزان سود و زیان سازمان از فروش


قابلیتهای نرمافزاری تکروسیستم در کسبوکارهای فروشگاهی
مدیریت وضعیت موجودی انبار
امکان فروش محصولات بصورت غیرحضوری
نرم افزار مستقل ارتباط با مشتری
داشبورد مدیریتی یکپارچه با تمام برنامه ها
مدیریت یکپارچه تامین کنندگان
مدیریت مالی و حسابهای دریافتنی و پرداختنی
امکان سفارشی سازی طبق نظر مشتری
شرکت تکرو سیستم به عنوان مجری طرح های انفورماتیک با سابقه بیش از 20 سال در حوزه تولید نرم افزار های سازمانی در حوزه کسب و کارهای فروشگاهی اقدامات باارزشی داشته و توسط تیم های تحقیق توسعه و برنامه نویسی قوی نیازهای مختلف کسب و کارها را شناسایی و راهکارهای مختلف برای مشتریان ارائه نموده است.
راهکارهای نرم افزاری تکرو سیستم در هر دو حوزه فروش فیزیکی و آنلاین فعال بوده و در حال حاضر در صنایع مختلف از جمله غذایی، پوشاک، لوازم خانگی بصورت عمده و خرده فروشی توسط مشتریان محترممان استفاده می شوند.
راهکارهای فروشگاهی تکروسیستم
ماژول فروش تکروسیستم
- ماژول فروش از جمله نرمافزارهای فعال و پر کاربرد در بسته نرمافزارهای تحتوب سیستم یکپارچه تکروسیستم میباشد که فرایند فروش را از مرحله صدور پیش فاکتور تا ایجاد فاکتور فروش و ارسال محصول بطور کامل پوشش میدهد.
- با استفاده از این برنامه میتوان وضعیت فروش شعب مختلف را مدیریت نمود و از جمله امکانات آن تعریف جشنوارهها و برنامههای مختلف تخفیف برای مشتریان میباشد.
-
فروش مویرگی تکروسیستم
- کالاهای پر مصرف نیازمند روشهای حمل سریع و توزیع گسترده میباشند. با استفاده از روش توزیع مویرگی میتوانید محصولات خود را در زمان کوتاه و در مناطق بیشتری توزیع نمایید.
- شرکت تکرو سیستم نرم افزار فروش مویرگی را برای مدیریت فروش کالاهای پر مصرف ایجاد نموده و در بسته سیستم یکپارچه تکروسیستم به مشتریان خود ارائه نموده است.
فروشگاه اینترنتی یکپارچه
- فروش از طریق وبسایت مزایای فراوانی از جمله نمایش اطلاعات کامل محصول و امکان فروش شبانه روزی و جذب مشتریان بیشتر دارد که منجر به افزایش سود سازمان شما خواهد شد.
-
نرمافزار وبسایت و فروشگاه اینترنتی در بسته تحت وب سیستم جامع ERP شرکت تکروسیستم آمادهسازی و ارائه شده است. فروشگاه اینترنتی تکروسیستم با انبارهای شما یکپارچه میباشد و هر مبلغ فروش از وبسایت در ماژول حسابداری قابل پیگیری میباشد.
پایانه فروشگاهی (POS)
- پایانه فروش نرمافزاری است که در مراکز فروش یا در فروشهای پخشی، مورد نیاز کسب و کارها میباشد و امکان برقراری ارتباط یکپارچه با سیستم نرمافزاری سازمان را برقرار میکند.
- شرکت تکرو سیستم نرم افزار POS تحت وب خود را در بسته سیستم جامع ERP آماده سازی و به مشتریان خود ارائه نموده است.
-
داشبورد مدیریتی
- هوش تجاری ابزار کنترلی جدیدی است که به کمک سازمانها آمده و با استفاده از ابزارهای گرافیکی اطلاعاتی به مدیریت ارائه میکند تا در تصمیمگیریها بهتر عمل کند.
- کسبوکارهای فروشگاهی برای بررسی روند فروش و شناسایی محصولات پرفروش و مشتریان طلایی خود به هوش تجاری نیاز دارند. شرکت تکرو سیستم ابزار هوش تجاری به نام داشبورد مدیریتی را آماده و به مشتریان خود ارائه نموده است.