سوالات متداول

ارائه بهترین خدمات پشتیبانی محصولات ارائه شده از جمله مهمترین دغدغه های شرکت محسوب می شود. خدمات پشتیبانی شرکت تکروسیستم شامل موارد زیر می باشد:

1- استقرار سیستم

2- پشتیبانی نرم افزارهای آماده تکروسیستم

3- خدمات آموزشی نرم افزارهای تکروسیستم

4- بهبود فرآیندهای سیستمی

خدمات شبکه شرکت مهندسی تکروسیستم شامل موارد زیر می باشد:

1- نصب و کانفیگ سرور

2- نصب و کانفیگ روتر

3- مجازی سازی

4- نصب و راه اندازی بستر شبکه

5- تامین امنیت اطلاعات سازمان

6- حیطه بندی کاربران شبکه در سازمان


وب سایت شما در تکروسیستم یک بخش از مجموعه برنامه‌های ERP است و با این قابلیت شما از طریق وب‌سایت می‌توانید بصورت یکپارچه انبار محصولاتتان و برنامه مالی‌تان را هم مدیریت کنید و از طریق فروشگاه اینترنتی فروش داشته باشید.

بله، علاوه بر جلسات پرزنت حضوری در دفتر فروش تکروسیستم و همچنین دفتر مشتری، امکان برگزاری جلسات آنلاین نیز برقرار می‌باشد. لطفا از لینک ثبت قرارملاقات آنلاین جهت رزرو اولین زمان آزاد همکاران فروش اقدام فرمایید.

آیا نرم‌افزارهای تکروسیستم امکان دورکاری را دارند؟

با توجه به اینکه نرم‌افزارهای ERP تکروسیستم بر بستر وب می‌باشد، لذا امکان دورکاری نیز برای کاربران این سیستم‌ها فراهم می‌باشد.