پشتیبانی

 امروزه محصولات ارائه شده به مشتریان اعم از خدمات یا کالا، وقتی از دیدگاه مشتری ارزش محسوب شده و برای سازمان شایستگی‌های متمایز کننده خلق خواهد کرد که مشتری سازمان را در تمامی مراحل همراه خود حس کند. 

به عبارت بهتر می‌توان گفت پشتیبانی صحیح نقطه قوت هر محصول فیزیکی و نرم افزاری است.

شرکت مهندسی تکرو سیستم با مطالعه بازار و نیاز مشتری در عرصه فناوری اطلاعات استراتژی خود را بر مبنای حضور پررنگ در کنار مشتریان تدوین کرده است. تمرکز بر کاهش هزینه‌های استفاده از بستر فناوری اطلاعات، شرکت را برآن داشته تا برای آسودگی خاطر مدیران کسب و کارهای مختلف در استفاده از محصولات شرکت مهندسی تکرو سیستم راهکارهایی را برای پشتیبانی از سیستم‌های مستقر شده، نسبت به فعالیت آن‌ها ارائه دهد.

پشتیبانی در تکروسیستم

سامانه پشتیبانی (تیکتینگ)

پاسخگویی تلفنی

ارتباط با نرم‌افزار ریموت دسکتاپ

حضور در محل مشتری

تماس دوره‌ای با مشتریان

پشتیبانی مستقیم

​از جمله راهکارهایی که جزو استراتژی‌های تکرو سیستم در ارتباط با پشتیبانی مستقیم مشتریان می‌باشد موارد زیر هستند:  

 پاسخگویی تلفنی: پاسخگویی تلفنی به سوالات کوتاه مشتری در صورتیکه مشتریان ما قادر به حل مسائل نرم افزاری خود نباشند مرکز پشتیبانی تلفنی ما با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب خود در ساعات اداری آماده ارائه راهنمائی های لازم هستند. این نوع پشتیبانی برای رفع اشکال در مدت زمان کوتاه می باشد. 

 ارتباط با نرم‌افزار ریموت دسکتاپ: رفع مشکلات مشتری از طریق اینترنت و ابزارهای مدیریت دسکتاپ.  در صورتیکه مساله مشتری از طریق تماس تلفنی قابل حل نباشد گروه پشتیبانی ما خدمات از راه دور را نیز ارائه می دهند. برای دریافت این نوع خدمات مشتریان ما لازم است نرم افزار ریموت دسکتاپ اختصاصی تکرو سیستم را از اینجا دانلود و در ارتباط با واحد پشتیبانی از این طریق مساله را بررسی نمایند.

 حضور در محل مشتری: بررسی جریان کاری نرم افزار با حضور در محل مشتری. در صورتیکه پشتیبانی از طریق تماس تلفنی و اینترنت راهگشا نبود، یک کارشناس از طرف شرکت تکروسیستم با هماهنگی و تعیین وقت قبلی جهت ارائه خدمات پشتیبانی به سازمان مشتری اعزام می گردد و مساله را بصورت تمام وقت وحضوری بررسی می کند.

 تماس دوره‌ای با مشتریان: تماس دوره ای با مشتریان برای دریافت نقطه نظرات آنها

 

پشتیبانی غیرمستقیم

در کنار روش‌های پشتیبانی مستقیم که معرفی گردید، مشتریان ما می‌توانند از طریق پورتال مشتری با تکروسیستم در ارتباط باشند و سوالات خود را از طریق سامانه پشتیبانی (تیکتینگ) مطرح نمایند. سوالات طبق دسته‌بندی که مشتری انتخاب می‌کند به واحد مربوطه ارجاع داده شده و در کوتاه‌ترین زمان توسط کارشناسان ما بررسی و پاسخ داده خواهد شد. استفاده از سامانه پشتیبانی حجم زیادی از ارتباطات مشتریان با سازمان را مدیریت نموده و رضایت مشتریان را افزایش داده است. 

در وب‌سایت تکروسیستم از منو آموزش و پشتیبانی قسمت سامانه پشتیبانی می‌توانید تیکت‌های خود را ارسال نمایید.