آیا تاثیر نرم‌افزار ERP تکروسیستم در کاهش زمان فعالیت‌های سازمانی را می‎‌دانید؟

هر سازمان‌ از واحدها و در اصطلاح دپارتمان‌های مختلف تشکیل می‌شود. مدیریت این دپارتمان‌ها هر یک فرایند مختص خود و جداگانه‌ای دارند، افزایش ابعاد سازمان طبیعتا این فرایندها را با پیچیدگی چشمگیری همراه می‌کند و در یک نقطه‌ی زمانی سازمان را ملزم به استفاده از نرم‌افزارهای سازمانی جهت اجرای این فرایندها می‌نماید. نرم‌افزارهای سازمانی از طریق منطق تعریف شده در سیستم آن‌ها فرایندهای سازمان شما را مدیریت خواهند کرد. زمانیکه برای خرید یک نرم‌افزار سازمانی اقدام می‌کنید و به سراغ مقایسه‌ی امکانات این ابزارها می‌روید به زودی متوجه خواهید شد که این نرم‌افزارها بسته به گستردگی و جامعیت طراحی که دارند می‌توانند یک دپارتمان یا مجموعه‌ای از دپارتمان‌های سازمان شما را سیستمی نمایند. نرم‌افزارهایی که امکانات محدود داشته و تنها بخش کوچکی از سازمان شما را سیستمی می‌کنند و در اصطلاح نرم‌افزارهای جزیره‌ای شناخته می‌شوند سبب خواهند شد شما دچار پراکندگی اطلاعات در سازمان شوید و در زمان کوتاه به فکر تغییر سیستم نرم‌افزاری سازمان خود بیوفتید. در مقابلِ نرم‌افزارهای جزیره‌ای و یا در حالت مکمل این نرم‌افزارها، ابزارهای سیستمی‌سازی تحت عنوان ERP ها به سازمان‌ها وارد شده‌اند. این نرم‌افزارها بصورت یکپارچه تمام دپارتمان‌های سازمان را مدیریت می‌کنند و اطلاعات را در یک فرایند شفاف به جریان درمی‌آورند. در این مقاله بصورت کامل و داده‌محور قابلیت‌های نرم‌افزار "ERP  تکروسیستم" را  بررسی نموده‌ایم تا شما را از طریق آمار با تاثیر این نرم‌افزارها در کاهش زمان فعالیت‌های سازمانی آشنا نماییم.

در ادامه‌ی این مقاله برای 5 دپارتمان مختلف از یک سازمان نحوه مدیریت فرایندهایشان و مدت زمانی که صرف می‌کنند را در جدولی مقایسه‌ای ثبت نموده‌ایم تا تاثیر ERPها در کاهش زمان اجری فرایندهای سازمانی را مشاهده نمایید. 

دپارتمان‌های منابع انسانی، مالی و اداری جزو دپارتمان‌ها با پیچیدگی فرایندی بالا در اکثر سازمان‌ها بوده و مقایسه‌ی زمان اجرای یک فرایند در این دپارتمان‌ها بصورت مقایسه‌ای بین سیستم‌های ERP و جزیره‌ای بطور کامل نشانگر تاثیر مثبت ERPها در بهبود اجرای فعالیت‌ها در سازمان‌ها می‌باشد. 

کارمندان سازمان شما بعد از ورود به محیط نرم‌افزار ERP و کسب آموزش‌های لازم، نحوه استفاده از امکانات این ابزار مفید را شناخته و به‌سرعت این نرم‌افزار را جایگزین هر ابزار یا سیستمی خواهند کرد که مدتها از آن استفاده می‌کردند. 

شرکت تکروسیستم جهت تامین نیاز سازمان‌ها در حوزه‌ی یکپارچه‌سازی، نرم‌افزار تحت وب جدید را که یک نرم‌افزار ERP می‌باشد توسعه داده و به بازار ارائه نموده‌است. ERP تکروسیستم قابلیت‌های لازم جهت ایجاد یکپارچگی در سازمان را داشته و بطور چشمگیری عامل زمان را در سازمان‌ها مدیریت نموده و بهره‌وری را افزایش می‌دهد. 

آیا ابزارهای بهبود فروش اینترنتی را می‌شناسید؟