مدیریت ارتباطات سازمانی از طریق ماژول بحث‌وگفتگو

از طریق اتصال به اینترنت با گوشی تلفن همراه یا هر دستگاه دیگر با همکاران خود ارتباط برقرار نمایید.

ارتباطات سازمانی جزو نیازهای اصلی سازمان‌ها می‌باشد و کارکنان بخش‌های مختلف نیاز دارند تا در زمان‌های مختلف با یکدیگر در ارتباط باشند. با استفاده از نرم‌افزارها این امکان فراهم شده‌است تا بدون مراجعه حضوری پیام خود را به مخاطب خود انتقال دهید و در صورت نیاز فایل‌هایی را تبادل نمایید. در سال‌های اخیر استفاده از سوشال‌های عمومی برای رفع نیاز این بخش سازمان‌ها عمومیت یافته‌است. توجه نمایید که استفاده از این رسانه‌ها سبب ایجاد پراکندگی اطلاعاتی در سازمان شما می‌شود و زمان شما را در انتقال از یک محیط نرم‌افزاری به محیط دیگر تلف می‌کند. برای رفع این مشکلات و داشتن یک راه ارتباطی یکپارچه با همکاران استفاده از یک نرم‌افزار ارتباط داخلی در سازمان راهکار مناسبی می‌باشد.

شرکت تکروسیستم در مجموعه‌ی نرم‌افزاری ERP ماژول بحث‌وگفتگو را جهت پاسخگویی به نیازهای ارتباطی سازمان‌ها توسعه داده و به عنوان یکی از ماژول‌های پایه در بسته‌های تحت وب به مشتریان عرضه می‌نماید. شما از طریق ماژول بحث‌وگفتگو به راحتی از طریق گوشی‌ تلفن همراه خود و یا هر سیستم دیگر که امکان اتصال به اینترنت را داشه باشد می‌توانید با همکاران خود ارتباط متنی، صوتی و تصویری برقرار نمایید.

کاربران بعد از ورود به برنامه از طریق ماژول بحث‌وگفتگو می‌توانند بصورت مستقیم با همدیگر در ارتباط باشند و همچنین امکان ایجاد گروه‌های اختصاصی برای دپارتمان‌های مختلف نیز در برنامه وجود دارد. در ادامه بترتیب هر دو قابلیت را بررسی می‌کنیم.

مدیریت ارتباطات گروهی

از طریق ماژول بحث‌وگفتگو گروه‌های عمومی و اختصاصی ایجاد نمایید و پیام‌ها را از طریق گروه‌ها به همکاران خود اطلاع‌رسانی نمایید. برای ایجاد گروه و افزودن کاربران مرتبط به این گروه از مسیر مقابل اقدام نمایید: ماژول بحث‌وگفتگو> کانال‌ها> افزودن کانال و نام مرتبط با گروه را وارد نمایید و بعد از نمایش نام این گروه در بین کانال‌ها وارد تنظیمات کانال شوید.(روی علامت چرخ‌دنده کلیک نمایید). در صفحه‌ای مشابه تصویر زیر وضعیت عمومی یا اختصاصی بودن کانال را مشخص نمایید و برای کانال‌ها اختصاصی از تب اعضا، کاربران مرتبط را انتخاب نمایید.


در قسمت توضیح می‌توانید هر نوع عبارت که میخواهید در قسمت معرفی گروه‌ دیده‌شود وارد نمایید. 

گفتگوی انفرادی بین کارکنان

کاربران سیستم از طریق ماژول بحث‌وگفتگو می‌توانند بدون محدودیت زمانی پیام‌های خود را به سرعت بین یکدیگر انتقال دهند و همچنین فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف از طریق  این ماژول قابل انتقال می‌باشد. قابلیت جالب و کاربردی ماژول بحث‌وگفتگو امکان دسترسی به چت‌ها از طریق منو بالای صفحه است که در تمام بخش‌ها قابل دسترس می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید همزمان با فعالیت در سایر قسمت‌های برنامه از قسمت گفتگوها پیام‌های جدید را مشاهده نمایید و یا از طریق پیام جدید یک گفتگوی جدید ایجاد نمایید.


امکان برقراری تماس تصویری و صوتی

 وارد ماژول بحث‌وگفتگو شوید و کاربری که میخواهید با ایشان تماس بگیرید را انتخاب نمایید، از قسمت سمت چپ و بالای صفحه تماس صورتی یا تصویری را انتخاب نموده و تماس خود را برقرار نمایید.


بعد از آشنایی با قابلیت‌های بسیار مفید و کاربردی ماژول بحث‌وگفتگو قطعا برای انتخاب ERP تکروسیستم به عنوان نرم‌افزار یکپارچه در سازمان خود تمایل بیشتری خواهید یافت. چراکه همه ما می‌دانیم برقراری ارتباط موثر بین افراد در سازمان قدم بزرگی در جهت ایجاد یکپارچگی و رسیدن به بهره‌وری می‌باشد.


چگونه در نرم‌افزار ERP تکروسیستم کاربر جدید تعریف کنیم؟