چطور یک محتوای دیجیتال اصولی و حرفه‌ای آماده نماییم؟

نویسندگان با تولید محتوا در حوزه‌های علمی گوناگون دانش آن حوزه‌ها را توسعه می‌دهند. در سال‌های اخیر تولید محتوا در فضای مجازی رشد چشمگیری داشته و به عنوان اولین منبع (Refrence) افراد در جستجوی موضوعات مختلف گردیده‌است. همه‌ی ما وقتی یک اصطلاح جدید می‌شنویم یا سوالی به ذهنمان می‌رسد سریع از طریق موتوهای جستجو ازجمله گوگل آن مورد را جستجو می‌کنیم و در زمانی کوتاه‌تر از چند ثانیه تعداد فراوان محتوا دریافت می‌نمایید و حالا می‌توانید وارد صفحات آن محتواها شوید و به دنبال دریافت پاسخ سوالات خود باشید. نکته‌ی قابل توجه این مورد می‌باشد که تعداد بالا نباید کیفیت محتواها را تحت‌الشعاع قرار دهد. تولید محتوای باکیفیت نیازمند نویسندگان با دانش و مطلع می‌باشد. تولید محتوای اصولی نیازمند صرف وقت و سطح بالای دانش در آن زمینه می‌باشد.ابزاری که به تازگی در اکثر حوزه‌ها ازجمله تولید محتوا مورد توجه قرار گرفته هوش مصنوعی (AI) می‌باشد. با کمک گرفتن از هوش مصنوعی می‌توانید در زمان کوتاه تعداد زیادی محتوای منطبق با عنوان مورد جستجوی خود را بیابید و برای انجام کار خود زمان کمتر صرف نمایید و در عین حال کیفیت کار خود را حفظ نمایید.


تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی چگونه کار می‌کند؟

در طول زمان ربات‌ها به کمک بشر آمده و انجام کارها را برای او آسان نموده‌اند. در حوزه‌ی تولید محتوا نیز ربات‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بهتر عمل نمایید. دقت کنید! کمک خواهند کرد یعنی انجام کار توسط شما و کمک از طرف ربات‌ها است. وقتی شما محتوایی تولید می‌کنید، انتخاب عنوان و نتیجه‌ی مورد انتظار توسط شما یعنی انسان تعیین می‌شود و ربات‌ها یا همان هوش مصنوعی شما را در پیدا کردن محتوای بیشتر و جدیدتر همراهی می‌نماید و به سرعت عمل شما کمک می‌نماید. تصور کنید به دنبال محتوا در رابطه با یک موضوع جدید هستید اگر از طریق هوش مصنوعی این کلمات کلیدی را جستجو کنید در زمان کوتاه پاسخ‌های فراوان دریافت می‌نمایید. با توضیحات فوق به این موضوع هم توجه نمایید که حوزه‌ی هوش مصنوعی یک حوزه‌ی نوپا بوده و هر روز در حال بهبود و تکامل می‌باشد. در ادامه مزایای این حوزه‌ی جدید را در تولید محتوا بررسی می‌کنیم.

مزایای هوش مصنوعی در تولید محتوا

استفاده از هوش مصنوعی در تمام حوزه‌ها سبب تسهیل  کارهای انسان‌ها گردیده‌است. در حوزه‌ی تولید محتوا نیز مزایای فراوانی به همراه دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

  • صرفه‌جویی زمانی در انجام فعالیت‌ها
    با استفاده از هوش مصنوعی شما می‌توانید تنها با انتخاب قسمتی از یک عبارت در زمان کوتاه، محتوای جدید مرتبط با این عنوان را در زمان کوتاه دریافت نمایید و از بین این موارد مطلب خود را استخراج نمایید و با این اقدام در زمان تولید محتوا صرفه‌جویی نمایید.  
  • ایجاد خلاقیت در تولید محتوا
    شما وقتی از هوش مصنوعی در تولید محتوا استفاده می‌نمایید به عبارتی دارید از یک همفکر در تولید محتوا استفاده می‌کنید و به عبارت دیگر از قابلیت هم‌افزایی (Synergy) در فعالیت خود استفاده می‌نمایید. این همفکری سبب ایجاد نوآوری و خلاقیت در تولید محتوا می‌گردد.


  • افزایش دقت در محتوای تولیدشده
    وقتی یک مطلب را تایپ می‌نمایید نیاز دارید مجدد مطالب خود را بازبینی نموده و اعتبارسنجی نمایید اما زمانیکه از هوش مصنوعی در تولید محتوا کمک می‌گیرید مرحله‌ی تایپ و ورود محتوا را شما کوتاه نموده‌اید و این مطالب که از هوش مصنوعی دریافت می‌کنید فقط محتواها را بازبینی می‌کنید و در این حالت میزان دقت افزایش می‌یابد.  
  • کاهش هزینه‌های نیروی انسانی
    کمک گرفتن از هوش مصنوعی سبب آزاد شدن زمان نیروی انسانی شما گشته و از این بابت به مدیریت نیروی انسانی شما کمک می‌کند. کارشناس تولید محتوای شما با استفاده از هوش مصنوعی از متن‌های آماده استفاده نموده و در زمان کوتاه‌تر فعالیت خود را خاتمه دهد و برای موضوعات جدید زمان صرف نماید. 
  • تولید محتوای باکیفیت
    هم‌افزایی ایجاد شده در تولید محتوا سبب ایجاد محتواهای باکیفیت نیز خواهدشد. هوش مصنوعی در کوتاه‌ترین زمان جدیدترین مطالب را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید جدیدترین مطالب مرتبط با موضوع مورد بررسی خود را در محتوای خود وارد نمایید. 

هوش مصنوعی در کدام حوزه‌ها بیشتر به شما کمک می‌کند؟

امکان تولید هر نوع محتوا ازجمله متن، فیلم و حتی کدهای برنامه‌نویسی توسط هوش مصنوعی برقرار می‌باشد و به مرور زمان در حال بهبود و تکمیل می‌باشد. در زمینه‌ی تولید محتوای متنی هوش مصنوعی رشد چشمگیری داشته‌ و به عبارتی به غنای مناسبی رسیده‌است. شما در حوزه‌ی متن به سهولت می‌توانید از هوش مصنوعی با بهترین کیفیت کمک بگیرید و مزایای بیان شده در بندهای فوق را در فعالیت خود کسب نمایید. 

نرم‌افزار وب‌سایت تکروسیستم در نسخه‌ی جدید خود قابلیت استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا را فراهم نموده‌است و شما به کمک هوش مصنوعی می‌توانید به آسانی برای وبلاگ یا تکمیل محتوای سایر بخش‌های وب‌سایت خود از این قابلیت استفاده نمایید.

آشنایی با جدیدترین امکانات نسخه 17 نرم‌افزار Odoo ERP