کلیات پروژه
نام شرکت: آبیاران پویان آذر
نوع کسبوکار: تولیدی
صنعت: تجهیزات صنعتی
راهکارهای پیشنهادی: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، فروش، وبسایت و ارتباطات داخلی، پروژه، خرید، انبار و حسابداری
شرکت آبیاران پویان آذر به عنوان یک واحد تولیدی صنعتی در منطقهی آذربایجان شرقی و شهر تبریز از سال 1360 آغاز به فعالیت نمود. حوزهی کاری این واحد صنعتی تولید تجهیزات صنعتی ازجمله ژنراتورهای برقی و الکتروموتورها میباشد. این مجموعه در طول سالهای مختلف کسبوکار خود و به تبع حجم تولید را هم افزایش دادهاست. توسعهی کسبوکار و افزایش میزان تولید امکان مدیریت سنتی فعالیتهای سازمان را غیرممکن نموده و نیاز به استفاده از نرمافزارهای سازمانی را لازمالاجرا نمود.
مدیران آبیاران پویان آذر در راستای حفظ بهرهوری و فرایند رو به رشد سازمان خود راهکارهایی برای مدیریت فرایندهای خود را جستجو نمودند و بعد از بررسی راهکارهای نرمافزاری مختلف، نرمافزار ERP تکروسیستم را به عنوان راهکار اجرایی سازمان خود انتخاب نمودند.
![](/web/image/27841-74239845/Hands%20connecting%20blue%20and%20yellow%20puzzle%20flat%20vector%20illustration.jpg?access_token=b895b689-4d7c-4974-bf11-823fc7a194fe)
خدمات ارائه شده از طرف تکروسیستم به مجموعهی آبیاران پویاآذر
با انتخاب تکروسیستم به عنوان شرکت ارائه کننده خدمات نرمافزاری از طرف آبیاران پویان آذر فعالیت اصلی ما شروع شد و شروع به همکاری با این مجموعه نمودیم. تیم تخصصی از شرکت تکروسیستم جلسات تحلیل نیاز را با مشتری برگزار نمود و وضعیت موجود سازمان مشتری، تعداد نیروی فعال، خلاهای سازمان و نیازهای مشتری مشخص گردید و بعد از بررسی در تیمهای تخصصی داخلی راهکار مناسب برای مشتری را انتخاب نمودیم.
مشتری را از راهکار انتخابی بهینه مطلع کرده و جهت استقرار راهکار منتخب فرایندها را با مشتری فازبندی نمودیم و وارد مراحل اجرایی و تحویل پروژه شدیم و در نهایت طبق زمانبندی پروژه را پیش برده و در بهار 1402 نرمافزار ERP را بطور کامل در مجموعهی آبیاران استقرار داده و تحویل مشتری نمودیم.
راهکارهایی که به آبیاران پویان آذر ارائه نمودیم در بخشهای مختلف فرایندهایشان را سیستمی و یکپارچه نموده و سبب ایجاد منافع غیرمادی ازجمله صرفهجویی زمانی و افزایش دقت در فعالیتها و منافع مالی چشمگیری ازجمله کاهش هزینههای سازمان گردید. با توجه به ماژولار بودن نرمافزار ERP تکروسیستم ما توانستیم از طریق استقرار ماژولهای زیر در سازمان مشتری بهبود ایجاد نماییم.
![](/web/image/27842-1e4edb84/discoution.png?access_token=1fb428be-e5e5-4773-a796-0a6d2b53bab8)
بحثوگفتگو
مدیریت ارتباطات داخلی
![](/web/image/27829-8c9dab69/contact.png?access_token=958d35f3-e666-453e-bfeb-40f4375d8230)
مخاطبان
مدیریت اطلاعات مشتریان
![](/web/image/27827-fe8a6154/purchase.png?access_token=b93c555c-3d07-4b87-b5c2-0ac4a5ae0e47)
خرید
مدیریت سفارش خرید
![](/web/image/27828-a2ee5fa7/store.png?access_token=1c6804e7-ce46-4bb3-a5d9-65b319d2af64)
انبار
مدیریت یکپارچه موجودیها
![](/web/image/27830-82d50cf3/accounting.png?access_token=d18a0a7f-ada9-464f-8b99-ba9eaece76d0)
حسابداری
مدیریت یکپارچه امور مالی
![](/web/image/27838-98a3060c/website.png?access_token=30278ee7-972a-4b6c-aaf0-a8ecb7e63c77)
وبسایت
ایجاد ارتباط برونسازمانی
از طریق ماژول بحثوگفتگو کارکنان داخلی شرکت آبیاران بدون نیاز به اپلیکیشنهای عمومی و از طریق یک سامانهی داخلی یکپارچه امکان برقراری ارتباط با همکاران را بدست آوردند. ماژول مخاطبان اطلاعات مشتریان و تامینکنندگان را بصورت یکپارچه مستند و مجتمع نمود تا یک مخزن اطلاعاتی کامل از مخاطبان در سازمان فراهم باشد. فرایندهای اجرایی مرتبط با تولید از خرید مواد اولیه تا انبار کردن محصولات نهایی و بطور کلی مدیریت زنجیرهی تامین توسط ماژولها مرتبط به چرخهی یکپارچهی ERP وارد گشت و از سوی دیگر فرایندهای مرتبط با امور مالی از جمله دریافت و پرداخت پرسنل و هزینههای تولید از طریق ماژول حسابداری زنجیرهی یکپارچگی سازمان را تکمیل نمود.
تکروسیستم بعد از تحویل پروژه به مشتری همچنان با سازمان مشتری در ارتباط بوده و در حوزهی پشتیبانی ارائهی خدمت مینماید. مجموعهی آبیاران بعد از پایان یافتن فازهای استقرار پروژه از طریق سامانهی پشتیبانی آنلاین تکروسیستم (تیکتینگ) با ما در ارتباط بوده و تاکنون بیش 15 تیکت حل شده را در سامانه تیکت تکروسیستم ثبت شده دارد.