راهنما

0

مشتریان چگونه می‌توانند از طریق وب‌سایت تیکت ارسال نمایند؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
تصویر پروفایل
زهرا قره داغی
بهترین پاسخ
مشتریان محترم بعد از ورود به حساب کاربری خود از وب سایت تکرو سیستم، از منو وب‌سایت قسمت "سامانه پشتیبانی(ارسال تیکت)" را کلیک نموده و وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر برای ارسال تیکت می‌شوند.


بصورت پیش‌فرض نام و ایمیل مشتری در صفحه نمایش داده می‌شود.
تیم موردنظرتان را که در حال ارسال تیکت برای آن‌ها هستید انتخاب نمایید و سپس موضوع تیکت خود را وارد نمایید.
در فیلد توضیح در مورد سوال خود بنویسید و اگر قصد دارید فایلی را پیوست نمایید از قسمت پیوست فایل را ضمیمه نمایید.
در نهایت با زدن گزینه "ارسال" تیکت شما به شرکت ما ارسال می‌شود و همکاران مرتبط در سریع‌ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.
بعد از ارسال تیکت در صفحه‌ی جدید یک شماره پیگیری به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از طریق آن شماره وضعیت تیکت خود را پیگیری نمایید.

 

تصویر پروفایل
انصراف